Subject: Piiri ja Miku kinnistute detailplaneeringu eelnõu esitamine kooskõlastamiseks
From: <[email-masked]>
To: "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, <[email-masked]>,PÄA Lääne <[email-masked]>, "MAA- JA RUUMIAMET" <[email-masked]>
Cc: "Marika Meister" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Apr 2025 09:58:51 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Edastan teile avaliku dokumendiregistri kaudu lingi dokumendile "Piiri 
<https://adr.novian.ee/laane-nigula_vald/dokument/6901602>  ja Miku 
kinnistute detailplaneeringu eelnõu esitamine kooskõlastamiseks", kuna 
dokument on mahukas ega ole seetõttu meili teel edastatav.

Lingi nägemiseks vajutage 
<https://adr.novian.ee/laane-nigula_vald/dokument/6901602> SIIA

Lugupidamisega,

Kadi Aasküla

Osavallasekretär

Tel: +372 5668 8219

E-post: [email-masked]

www.laanenigula.ee <http://www.domeen.ee/>