Subject: FW: Maksuvaldkonna direktiivide ettepanekute kohta arvamuse avaldamine
From: "Kadri Laanvee" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Sep 2026 13:28:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere!
 
Edastame Aktsiaseltsi Infortar seisukohad Euroopa Komisjoni
maksulihtsustuste paketi kohta.
 
Heade soovidega
 
Kadri Laanvee
finantsjuhi asetäitja, 
investorsuhete juht
+372 5156662
 
AS Infortar
Liivalaia 9, 10118 Tallinn
Estonia
www.infortar.ee

 
Käesolev e-kiri ja selle manused võivad sisaldada konfidentsiaalset
teavet ning on mõeldud kasutamiseks üksnes adressaadile. Kui te ei ole
kirja adressaat, palume see e-kiri kustutada ja teavitada sellest
viivitamata saatjat. Selle teabe levitamine või kasutamine isiku poolt,
kes ei ole adressaat, on rangelt keelatud ja võib olla õigusvastane.

 
From: [email-masked] <[email-masked]> 
Sent: Wednesday, August 5, 2026 9:58 AM
To: Eesti Pangaliit MTÜ <[email-masked]>; Eesti
Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Eesti Maksumaksjate Liit
<[email-masked]>; Grant Thornton Baltic OÜ <[email-masked]>; Ernst &
Young Baltic AS <[email-masked]>; KPMG Baltics OÜ <[email-masked]>;
Aktsiaselts Pricewaterhouse Coopers <[email-masked]>; Eesti
Kindlustusseltside Liit <[email-masked]>; Bolt Technology OÜ
<[email-masked]>; MM Grupp OÜ <[email-masked]>; AS Tallink
<[email-masked]>; AS Infortar <[email-masked]>; NG Investeeringud
<[email-masked]>; Eesti Energia AS <[email-masked]>; Luminor
Holding AS <[email-masked]>; Wolt Eesti OÜ <[email-masked]>; Dlb Trading
OÜ <[email-masked]>; Baltic Classifieds Group OÜ <[email-masked]>
Subject: Maksuvaldkonna direktiivide ettepanekute kohta arvamuse
avaldamine
 
Tere! 

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument. 

Pealkiri: Maksuvaldkonna direktiivide ettepanekute kohta arvamuse
avaldamine 

Registreerimise kuupäev: 05.08.2026 

Registreerimise number: 1.1-26/3235-1. 	

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked]
www.rahandusministeerium.ee