Subject: FW: Valingu-Keila ELV kolmepoolse lepingu küsimused
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 15:51:06 +0300

From: 24113 <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 11, 2026 2:15 PM
To: Elle Tamm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Rein Annusver | K-Projekt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Robert Peterson | K-Projekt
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Valingu-Keila ELV kolmepoolse lepingu küsimused

Tere,

Kunagi mainisime koosolekul, et Heptal on seoses Elektrilevi kolmepoolse
lepinguga seoses maaomanikega kooskõlastamisel tarvis EVR, RMK ja ka
Transpordiameti kinnitust.

Viimase puhul piisaks ka lihtsalt emailina edastatud arvamus projekti
kohta.

Sain sellise põhja näidiseks, milline võiks see kiri olla:

Transpordiamet kooskõlastab K-Projekt AS töö nr 24113 „Riigitee 11 (E265)
Tallinna ringtee km 34,0 – 38,0 Valingu-Keila“ koosseisus elektrivõrgu
projekteerimise koostöölepingu nr 491440 alusel Hepta Group Energy OÜ
poolt koostatud Elektrilevi võrgu ümberehituse projektlahendused.

Tervitades

Karel Vergi
mob +372 5057035

 <http://kprojekt.ee/>