Subject: Laserite kasutamine Tallinnas Vabaduse Platsil Tallinna päeval 14-15.05.2026
From: "Kullar Laiapea" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "'Kea Toi'" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 17:10:47 +0300

Tere!

Kuidas läheb?

                Sooviksime kooskõlastust laserite kasutamiseks Tallinnas,
Vabaduse Platsil järgmistel ajavahemikel:

- 14.05 kell 19.00 – 01.00 15.05 (Laserite paigaldus ja testimine).

                               - 15.05 kell 19.30 – 22.30 show. (Kell
19.30 viimane test ja show ise ajavahemikus 20.30 – 21.45 eeldatavasti)

Kasutatavad seadmed:

OPTLaser WP 30000 – max võimsus 30 W. Kiire läbimõõt laserist väljumisel
4,5 mm, divergens 1 mrad, kasutamine tõusunurgaga 25 - 55  kraadi,
põhisuund lääneloodesse.

OPTLaser PD 15000 – max võimsus 15 W. Kiire läbimõõt laserist väljumisel
4,5 mm, divergens 1,1 mrad, kasutame tõusunurgaga 25 – 55 kraadi,
põhisuund lääneloodesse.

Laserite käitleja: Kullar Laiapea, Lightstream OÜ, 5015487,
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Vabandan hilise kooskõlastuse soovi pärast. Täna tuli alles tellimus...

Lugupidamisega,

Kullar Laiapea

5015487