Subject: N22171: NOTAM A2251/24 väljastatud (ID:22171)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Sep 2024 13:27:37 +0300

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 22171 alusel, mis saabus meile 04-09-2024 
09:59, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A2251/24
(A2251/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/034/5846N02310E006 A)EETT 
B)2409080700 C)2409081500 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2402B ESTABLISHED DUE 
TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI: 584120N 0230421E - 584719N 0231122E - 
585057N 0231118E - 585109N 0231513E - 584717N 0231814E - 584126N 0231530E - 
584120N 0230421E. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM 
TEL +372 5010296. F)SFC G)3300FT AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.