Subject: RE: Õhusõidukite registri ja lennuväljade ning kopteriväljakute andmevahetus tsiviiltoetuse registrisse - kontaktisikud
From: Eve Härm <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 May 2024 08:05:53 +0300

Tere

Kuna olin puhkusel, siis vastus viibis natuke aga õhusõidukite registri
osas on kontaktisikuks Imbi Ots  ([email-masked]
<mailto:[email-masked]> , tel. 5850 7667) ja lennuväljade osas
mina ise.

Tervitades

Eve Härm

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna juhataja

+372 58 130 721

www.transpordiamet.ee | Lõõtsa 5, Tallinn 11415

Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 21, 2024 10:26 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Õhusõidukite registri ja lennuväljade ning kopteriväljakute
andmevahetus tsiviiltoetuse registrisse - kontaktisikud

Tere

Meeldetuletus, ei ole vastust veel saanud.

Parimat

Mart Rosin

From: Mart Rosin
Sent: Tuesday, May 14, 2024 10:57 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Õhusõidukite registri ja lennuväljade ning kopteriväljakute
andmevahetus tsiviiltoetuse registrisse - kontaktisikud

Tere

Kas olete jõudnud leida õhusõidukite registri ja lennuväljade ning
kopteriväljakute andmete osas kontaktisikud?

Parimat

Mart Rosin

From: Mart Rosin
Sent: Tuesday, May 7, 2024 11:13 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Õhusõidukite registri ja lennuväljade ning kopteriväljakute
andmevahetus tsiviiltoetuse registrisse - kontaktisikud

Tere

Soovime jõuda andmevahetuslepinguni, et saada tsiviiltoetuse registrisse
andmed õhusõidukite registrist ja andmed lennuväljade ning
kopteriväljakute kohta.

Tsiviiltoetuse registri põhimääruse (
<https://www.riigiteataja.ee/akt/126082022025>
https://www.riigiteataja.ee/akt/126082022025 ) §15 lg 2 järgi kantakse
TTR’i õhusõidukite andmed ja § 20 järgi lennuväljade ja kopteriväljakute
andmed. Andmete koosseisud on punktidena loetletud.

Tsiviiltoetuse registri vastutav ja volitatud töötleja on Riigi
Kaitseinvesteeringute Keskus ja teenuse osutaja on Küberväejuhatus.

Palun esitada õhusõidukite registri ja lennuväljade ning kopteriväljakute
andmete osas kontaktisikud, kellega saab andmete koosseisu, formaadi ja
muude lepingu tingimuste osas edasised tegevusplaanid paika seada.

Lugupidamisega

Mart Rosin

Projektijuht

Küberväejuhatus

Info- ja kommunikatsioonitehnoloogia keskus

Teenuste arendamise grupp

Mob: 56668165

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.