Subject: Webdesktop: Põhjendatud arvamus - rikkumismenetlus 2025/0039
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>,Anastasia Nõmmik - RAM <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Jul 2025 12:10:01 +0300

Reg. number: 15.3-4/4575-3
Reg. kuupäev: 21.07.2025

Tere

Edastan Euroopa Komisjoni Eesti Vabariigile adresseeritud põhjendatud 
arvamuse seoses sellega, et Eesti ei ole teatanud meetmetest, millega 
võetakse riigisisesesse õigusesse üle Euroopa Parlamendi ja nõukogu 11. 
aprilli 2024. aasta direktiiv (EL) 2024/1174, millega muudetakse direktiivi 
2014/59/EL ja määrust (EL) nr 806/2014 seoses omavahendite ja kõlblike 
kohustuste miinimumnõude teatavate aspektidega (rikkumismenetlus 2025/0039).

Palun edastage oma seisukoht komisjoni etteheidete osas hiljemalt 11. 
augustiks 2025 aadressile [email-masked].

Lugupidamisega

Katre Jaakson
EL õiguse büroo
Välisministeerium
[email-masked]