Subject: Terviseameti kinnitus (Teenus, pere oma kodus) osutamiseks
From: "Meeru Krista" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jul 2024 15:24:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Lp. Marje Muusikus

Pöördun Terviseameti poole seoses SOS Lasteküla Eesti Ühing perevanema 
otsusega alustada teenuse, Pere oma kodus, osutamist. Perevanem vajab 
dokumentide esitamiseks Terviseameti kinnitust. Lisasin vee 
mikrobioloogilise analüüsi.

Palun teie vastust, kuidas perevanemal on seda võimalik saada?

Lugupidamisega

Krista Meeru

Juhiabi

Virumaa SOS Lasteküla programm

Aia 1-4

Sinimäe alevik

Narva-Jõesuu linn 40101

Mob: +372 5278161

 <http://www.sos-lastekyla.ee/> www.sos-lastekyla.ee

 <http://www.facebook.com/SOSlastekyla> www.facebook.com/SOSlastekyla

From: Paas Piret <[email-masked]>
Sent: neljapäev, 11. juuli 2024 16:59
To: Meeru Krista <[email-masked]>; Leit Gerly 
<[email-masked]>
Subject: RE: Analiis

Tere!

Lihtsalt infoks, et lisaks protokollile on kindlasti vaja Terviseameti 
kinnitust. Võimalik, et see on Svetlana kodu osas juba töös.

Tervitades

Piret