Subject: Uuringu "Tööst põhjustatud haiguste ja kutsehaiguste diagnoosimine ja töötamisega seotud tervisekahjude hüvitamine" andmete kustutamine
From: "Marilin Lutsoja - MKM" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Cc: Eva Põldis - MKM <[email-masked]>
Date: Fri, 29 May 2026 11:20:52 +0300

Tere

Kirjutan seoses uuringuga "Tööst põhjustatud haiguste ja kutsehaiguste 
diagnoosimine ja töötamisega seotud tervisekahjude hüvitamine". Uuringu 
läbiviija kinnitas meile emaili teel, et nad on kustutanud nende käsutusse 
antud registriandmed, küsitluse kontaktid ja küsitlusega kogutud andmed, 
intervjuude kontaktid ja intervjuudega kogutud andmed (salvestised, 
transkriptsioonid). Kas sellisest kirjast piisab või on selleks olemas mingi 
kindel vorm?

Ette tänades

	Marilin Lutsoja
nõunik
Töösuhete ja töökeskkonna osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5883 6479  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
www.mkm.ee <https://www.mkm.ee>  | Suur-Ameerika 1, Tallinn