Subject: MedReport pöördumine
From: "Jaanus Jegorov" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Oct 2025 11:58:29 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Sain soovituse ametlikult ja kirjalikult Sotsiaalministeeriumi kantselei 
poole pöörduda, kui helistasin üldnumbril.

Olen Eesti riigi kodanik ja ettevõtja terviseteenuste valdkonnas. Minu soov 
oleks läbi kantselei kokku leppida ametlik kohtumine Sotsiaalministeeriumi 
tervisteenuste strateegiajuhi Jaanika Meriloga.
Olen temaga põgusalt kohtunud Tervisevaldkonna Kärajatel ja hindan kõrgelt 
tema visiooni riigi tervisteenuste digitaliseerimise osas tulevikus.
See on ka põhjus, miks soovin kokku leppida kohtumist, sest loome 
ettevõttena lahendust, mis aitaks paremaks teha ka riigipoolset süsteemi.
Oleme välja töötamas digitaalset lahendust, kus ettevõtted toetavad oma 
töötajaid just puhtalt terviseteenustega. See oleks hea alternatiiv 
Tervisekassa lahendusele, kus surve rahastuse osas on suur.
Leian, et riik ja eraettevõtted saaksid veel rohkem teha  koostööd ja seda 
soovingi arutada.
Usun ja loodan, et leiate meile kohtumiseks aja.

Lugupidamisega!

Tööandjale lihtne, töötajale mugav - tervis ühes platvormis.
_______________
Jaanus Jegorov
CEO
MedReport
+372 5012444
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.medreport.ee