Subject: Tulumaksuseaduse eelnõu (APA) vastus
From: "Raul Aron" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jul 2026 16:53:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere! Saadan Eesti Tööandjate Keskliidu vastuse Tulumaksuseaduse muutmise
ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõule (APA).
Teie 17.06.26 kiri nr 1.1-10.1/2613-1.

Lugupidamisega,

RAUL ARON

Majanduse ja hariduse valdkonnajuht

Eesti Tööandjate Keskliit

Kiriku 6, 10130 Tallinn

+372 56475 111

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.employers.ee/> www.employers.ee |
<https://www.facebook.com/Employers.Confederation> facebook/tooandjad |
<https://www.linkedin.com/company/estonian-employers'-confederation>
linkedin/tooandjad |  <https://twitter.com/tooandjad> twitter/tooandjad

Eesti Tööandjate Keskliit ühendab endas peamisi majandusharuliite ja
paljusid Eesti suurettevõtteid.

Kokku esindab liit otse ja läbi haruliitude rohkem kui 2000 Eesti
ettevõtet, mis on omakorda tööandjaks 250 000 töötajale. Liit on
apoliitiline mitteriiklik organisatsioon.