Subject: ISTE piloteerimise 2019-2022 kokkuvõtted, riskianalüüs
From: "Anu Hall" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Cc: "Elen Preimann", "Tarmo Kurves"
Date: Thu, 22 Feb 2024 11:34:04 +0200

Tere!

Edastan isikukeskse erihoolekande teenusmudeli (ISTE) katsetamise
2019-2022 kokkuvõtte pika ja lühikese versiooni, riskianalüüsi ja
dokumendi, kus on vastatud kokkuvõtte põhjal tekkinud küsimustele,
kaardistatud teemad ja valdkonnad, milles tuleb kujundada ISTE meeskonnal
täpsem seisukoht ning teemad, mida on vajalik täiendavalt uurida või
täpsustada.

Lugupidamisega

Anu Hall

Arendusnõunik

Teenuste osakond

Sotsiaalkindlustusamet

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

372 5908 2581

Viljandi mnt 13b Türi linn 72212

 <http://www.sotsiaalkindlustusamet.ee/> www.sotsiaalkindlustusamet.ee

Kui olete kirja saanud ekslikult, siis palume anda sellest esimesel
võimalusel teada kirja saatjale ja kustutada kiri koos kõigi lisatud
failidega.