Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 18 Oct 2024 10:09:35 +0300

Tere!

Narva-Jõesuu Linnavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/10608 
aadressile Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Sinimäe alevik, Roheline tn 
19d, Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Sinimäe alevik, Roheline tn 19d 
(Joogiveekraan, kanalisatsioonitorustik) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS §48 lg 5 p2.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27146390>  (menetlus nr: 
456643), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Narva-Jõesuu Linnavalitsus) või menetleja (JULIA BOGDANOVA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister