Subject: Teadusuuringu loa taotlus
From: "Marilin Lutsoja - SOM" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Cc: "Maia Radin" <[email-masked]>
Date: Thu, 31 Oct 2024 15:10:08 +0200

Tere!

Manuses on taotlus uuringu Biomonitooringu läbiviimine põlevkivi sektoriga
kokku puutuva elanikkonna seas (töötajad ja elanikud), teine etapp –
biomonitooringu läbiviimine jaoks. Uuringu tellijad ja ka taotluse
koostajad on koostööna Sotsiaalministeerium ja Regionaal- ja
Põllumajandusministeerium. Lisasin manusesse ka Regionaal- ja
Põllumajandusministeeriumipoolse kontakti. Uuringu läbiviijaks on Tartu
Ülikool ning manuses olevas konteineris on ka Tartu Ülikooli inimuuringute
eetika komitee uuringut lubav otsus.

Hea meelega vastan kõigile tekkivatele küsimustele.

Ette tänades

Marilin Lutsoja
nõunik
[email-masked]

Sotsiaalministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
 <https://www.sm.ee/> www.sm.ee