Subject: IP8896 SOORU fiidri 10 kV elekrivõrgu rekonstrueerimine, Kastre vald.
From: "Holtsmann Siim" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Jul 2026 11:03:13 +0300

Tere!

Saadan ülevaatamiseks ja kooskõlastamiseks projekti IP8896 projekti
asendiplaanid, kus ristume Transpordiameti teega või oleme selle
kaitsevööndis.

Teedega ristumisel asendame ainul olemasolevad liinid, seega uusi
maalepinguid ei tule ja taotlusega ei pannud kaasa IKÕ lepingu jooniseid.

Teega ristume ja projekt üldse puudutab kahte Transpordiameti teed – 22270
ja 2274 Kastre vallas.

Lugupidamisega,

Siim Holtsmann

Projekteerija

Mobiil: +372 5918 9813

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla, Kambja vald, 61713 Tartu maakond

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.