Subject: Re: Teenuste info
From: Ülle Tamme <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman - RIK" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jun 2026 16:21:27 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan lisatuna volkirja.

Heaga

Ülle Tamme
Juhatuse liige / Õigusnõunik

Mob +372 50 63 433

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Neste Eesti AS, Sõpruse pst 155, 13417 Tallinn w <http://www.neste.ee/> 
ww.neste.ee <http://www.neste.ee/>

On Thu, 28 May 2026 at 13:02, Hedi Stenman - RIK <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Tänan kirja eest.

Palun täpsustage, mida peate silmas e-riigi all?

Äriregistrisse olete kantud sisse juhatuse liikmena, samuti on Neste Eesti 
AS-l olemas leping e-kinnistusraamatu kasutamiseks ning Teil on olemas 
kasutajakonto.

Lepingu administraatorkasutaja on Piret Laanepuu, kes saab vajadusel Teie 
kasutajakontol parooli uuendada või lisada kontole Teie isikukoodi, et 
saaksite lepingulise kasutajana logida sisse ID-kaardi, Mobiil-ID või 
Smart-IDga.

Kui soovite administraatorkasutajat muuta, siis palume saata kahe juhatuse 
liikme poolt digitaalselt allkirjastatud vastav avaldus uue 
administraatorkasutaja nime, isikukoodi ja e-posti aadressiga.

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Hedi Stenman
kliendihaldur
Klienditoe tiim
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252> 
<http://www.instagram.com/rikikad> 
<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>
     www.rik.ee <https://www.rik.ee>

From: Ülle Tamme <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 27, 2026 5:45 PM
To: info - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Teenuste info

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun teavet, millised lepingud ja volitused kehtivad Neste Eesti AS'i osas 
e-riigi kasutamisel. Küsimus on seotud probleemiga, et e-riigis sisenemisel 
ei nähtu minule enam varem nähtavad olnud ettevõtte kinnistute info, samuti 
palun infot, kas kinnistusregistri lepinguline kasutamine on endiselt 
aktiivne. Seni ei õnnestunud tuvastada, kuna Neste kontsernis on arvete 
töötlemise süsteemide muutmine pooleli.

Heaga

Ülle Tamme
Juhatuse liige

Mob +372 50 63 433

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Neste Eesti AS, Sõpruse pst 155, 13417 Tallinn  <http://www.neste.ee/> w 
<http://www.neste.ee/> ww.neste.ee

  _____

This e-mail and any further e-mails from the Neste Corporation or any of its 
employees, directors or other representatives, including any file(s) 
transmitted with such messages ("message") may be confidential and intended 
solely for the entity or individual to whom it is addressed or to whom the 
sender intended to address it. If you are not the intended recipient of this 
or any following message, please contact the sender immediately upon receipt 
of the message and delete the message from your system without reproducing, 
distributing or retaining copies thereof or using or disclosing the 
information contained therein. Thank you.

Due to the insecure nature of this medium, this or any following message may 
have been altered without the knowledge of sender. The sender will therefore 
not be liable for the message if modified.

  _____

This e-mail and any further e-mails from the Neste Corporation or any of its 
employees, directors or other representatives, including any file(s) 
transmitted with such messages ("message") may be confidential and intended 
solely for the entity or individual to whom it is addressed or to whom the 
sender intended to address it. If you are not the intended recipient of this 
or any following message, please contact the sender immediately upon receipt 
of the message and delete the message from your system without reproducing, 
distributing or retaining copies thereof or using or disclosing the 
information contained therein. Thank you.

Due to the insecure nature of this medium, this or any following message may 
have been altered without the knowledge of sender. The sender will therefore 
not be liable for the message if modified.