Subject: VT2107 eelkooskõlastamine
From: "Kevin Saarna" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jul 2024 08:16:09 +0300

Tervist

Palun suunata mind vastava piirkonna menetleja juurde, et pidada 
diskussiooni, kuidas lahendada Enefit AS poolt tellitud sidevõrgu eelprojekt 
Kanepi alevik, Kanepi vald, Põlva maakond viit koodiga VT2107.

Põhjendus:
Enefit AS lähteülesande alusel on ettenähtud liitumispunktid 71 
Rõngu–Otepää– Kanepi km 37,9-38,4 Kanepi lõigu ääres olevatele kinnistutele 
ning peamine mure on, et tegemist on üsna värske ja garantii all oleva 
teelõiguga. Pealtvaates on selge, et ei ole võimalik projekteerida 
sidetrassi piisava kujaga ning katkendi taastamine ehituse puhul on 
vältimatu. Peamine küsimus oleks, mis mahus on taastamise nõue/vajadus ning 
trassi paiknemine sõidutee/kergtee all.

Edastan .-dwg kujul geodeesia kokku tõstetuna Enefit AS lähteülesandega ning 
põhilise mure piirkonna tähistasin Rohelise katkendjoonega.

-- 

Lugupidamisega

Kevin Saarna

Electrical Designer | Projekteerija

+372 56948011

 <https://hepta.ee/>