Subject: [Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus] Re: Küberturvalisuse seaduse tooetusmeede.
From: Milla Tauts (Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus) <[email-masked]>
To: "Glen Simson" <[email-masked]>
Cc: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Aug 2026 14:16:23 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Glen

Täname tagasiside eest.
Kpooskõlastasime ja konsulteerisime Justiits-ja digiministeeriumiga ning 
lisasime kodulehele täiendava selgituse.
„Kui teie organisatsioon esitas küberturvalisuse seaduse §-st 41 tuleneva 
teavituse Riigi Infosüsteemi Ametile pärast 01.01.2026, kuulute tõenäoliselt 
toetuse sihtrühma tingimusel, et enne seda kuupäeva teie organisatsioon ei 
pidanud sama seadust järgima.“

Loodetavasti on saadetud infost Teile abi.
Täiendavate küsimuste tekkimisel EIS-i teenuste kohta palun võtke ühendust 
meie klienditeeninduse telefonil 627 9700 või e-posti teel 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Parimate soovidega

Milla Tauts

kliendihaldur
ärikliendi-ja platvormteenuste osakond

Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus (EIS)

www.eis.ee <http://www.eis.ee>

On 24. august 2026, kell 09:01:29 UTC, Glen Simson [email-masked] wrote:

Tere, EIS.

Palun ärge eksitage ettevõtteid toetusmeetmete osas.

Hetkel on teie leheküljel üleval valeinformatsioon: 
<https://eis.ee/teenused/kuberturbe-tostmine-nis2/#> Küberturbe taseme 
tõstmise toetus (NIS2) - EIS
"Kui teie organisatsioon esitas küberturvalisuse seaduse §-st 41 tuleneva 
teavituse Riigi Infosüsteemi Ametile pärast 01.01.2026, kuulute tõenäoliselt 
toetuse sihtrühma."

Toetusmeed kehtib siiski ainult uutele küberturvalisuse subjektidele.
Küberturbe taseme tõstmise toetuse andmise ja kasutamise tingimused ja 
kord-Riigi Teataja <https://www.riigiteataja.ee/et/akt/121072026010>
"§ 1. Reguleerimis- ja kohaldamisala, toetuse eesmärk ja õiguslik alus
(3) Toetuse andmise eesmärk on aidata küberturvalisuse seaduse uutel 
subjektidel saavutada kõrgemat küberturbe taset ning seeläbi täita Euroopa 
Parlamendi ja nõukogu direktiivist (EL) 2022/2555, mis käsitleb meetmeid, 
millega tagada küberturvalisuse ühtlaselt kõrge tase kogu liidus, ja millega 
muudetakse määrust (EL) nr 910/2014 ja direktiivi (EL) 2018/1972 ning 
tunnistatakse kehtetuks direktiiv (EL) 2016/1148 (küberturvalisuse 2. 
direktiiv) (ELT L 333, 27.12.2022, lk 80–152), tulenevaid küberturvalisuse 
seaduse nõudeid."

Lugupidamisega

Glen Simson

[VGGZPX-G4NGZ]