Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 16 May 2025 16:28:17 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2511271/17259 aadressile Harju maakond, Rae vald, Soodevahe 
küla, 11290 Tallinn-Lagedi tee T3 // 11290 Tallinn-Lagedi tee T6 // 11290 
Tallinn-Lagedi tee T11 // Betooni põik 20 // Suur-Sõjamäe tn 43 // 
Tallinn-Tapa 115-118,2 km // Tallinna-Rapla raudtee 200 // Varivere tee 10, 
Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, 11290 Tallinn-Lagedi tee T3 // 
11290 Tallinn-Lagedi tee T6 // 11290 Tallinn-Lagedi tee T11 // Betooni põik 
20 // Linnaaru tee 4 // Suur-Sõjamäe tn 43 // Tallinn-Tapa 115-118,2 km // 
Tallinna-Rapla raudtee 200 // Varivere tee 10 (Olemasoleva veetoru 
likvideerimine, Veetoru) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab 
TTJA ehitusloa menetluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27378734>  (menetlus nr: 
487664), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 26.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KAISA KARU) 
poole.