Subject: Teid on kaasatud menetlusse arvamuse avaldamiseks
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 26 May 2026 16:46:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlus nr 
2611002/04449 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Lipametsa küla, 
Kuusikmardi (Uluki esmakäitlushoone) ja soovib teid kaasata menetlusse.

Kaasamise kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub projekteerimistingimuste 
andmist Lipametsa külas Kuusikmardi maaüksusele uluki esmakäitlushoone 
kavandamiseks. Tingimusi, juhiseid projekteerimiseks, arvamusi ja 
ettepanekuid vastavalt kaasatud isiku või koostöötegija pädevusele saab 
esitada ehitisregistri vahendusel või valla e-posti aadressile 
[email-masked]. Ettevaatuspõhimõttel kaasatakse Terviseamet uluki 
esmakäitlushoone kavandamisele. Kui vajalik on kooskõlastustaotluse 
esitamine, palun sellest teada anda. Kui tülitan ilmaasjata, vabandan.

Palun avage menetlus e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27866759> . E-ehituse 
keskkonda saab sisse logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust ootame kuni 05.06.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja möödumist loeme, 
et teil ei ole menetluse osas vastuväiteid.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.