Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Mar 2025 21:10:48 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev T, 18/03/2025 - 21:00

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus

Sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus on
päevane, laste ja täiskasvanute

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Equilibre MTÜ

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Hobukooli park, Koordi küla, Paide linn 56203777 [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Sven Aluste

Teenuse osutamise koha aadress
Hobukooli park, Koordi

Planeeritud kohtade arv
14

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-03-18

Taotluse esitaja nimi
Sven Aluste

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

HOBUKOOLI_EP_AR-5-01_1-KOR_0.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/549/HOBUKOOLI_EP_AR-5-01_1-KOR_0.pdf> 
(101.46 KB)

Joogivee analüüs

57939_m-signed.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/549/57939_m-signed.pdf> 
(328.84 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

Valgusm66tmine Koma_c.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/549/Valgusm66tmine%20Koma_c.pdf> 
(489.15 KB)