Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 24 Aug 2025 11:12:03 +0300

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/02249 
aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Laiaküla, Lilleoru tee 4, Harju 
maakond, Viimsi vald, Laiaküla 4 // Lilleoru tee, Harju maakond, Viimsi 
vald, Laiaküla, Lilleoru tee 4, Harju maakond, Viimsi vald, Laiaküla, 
Lilleoru tee 4 // 6, Harju maakond, Viimsi vald, Laiaküla, Lilleoru haljak 
// Lilleoru tee 4, Harju maakond, Viimsi vald, Laiaküla, Lilleoru tee 4 // 
6, Harju maakond, Viimsi vald, Laiaküla, Lilleoru tee 4 // 6, Harju maakond, 
Viimsi vald, Laiaküla, Lilleoru tee 4, Harju maakond, Viimsi vald, Laiaküla, 
Lilleoru tee 4, Harju maakond, Viimsi vald, Laiaküla, Lilleoru tee // 
Lilleoru tee L1, Harju maakond, Viimsi vald, Laiaküla, Lilleoru haljak // 
Lilleoru tee 4 // 6 // Narva maantee T12 // Orumetsa (Kaubanduskeskus, 
külmaveetorustik, kanalisatsioonitorustik, A-kategooria gaasitorustik, 
Sidekanalisatsioon, sademeveekanalisatsiooni torustik, kinnistusisene 
veetorustik, drenaaž, kinnistusisene kanalisatsiooni torustik, Lilleoru tee 
laiendus, Kõnnitee) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27513211>  (menetlus nr: 
482962), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (EDE LAIDRO) poole.