Subject: RE: Viru Elektrivõrgud kontakt
From: "Andres Meesak" <[email-masked]>
To: Monika Maamägi-Türk, "vana RAM Info"
Cc: "Annika Haaviste" <[email-masked]>, "Marek-Andres Kauts" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Apr 2025 14:55:50 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Edastan Viru Elektrivõrgud OÜ tagasiside meetme määrusele.

Meie jaoks on kavandatav meede väga oluline ja seega töötasime selle
põhjalikult läbi, mis võttis veidi kauem aega. Vabandan selle pärast.

Lugupidamisega,

Andres Meesak

Viru Elektrivõrgud

Tegevjuht / CEO

Ph: +37256266622

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Monika Maamägi-Türk - RAM <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 7. aprill 2025 12:47
To: Andres Meesak <[email-masked]>
Cc: Annika Haaviste <[email-masked]>; Marek-Andres Kauts
<[email-masked]>
Subject: RE: Viru Elektrivõrgud kontakt

Tere!

Teiega jagatud kaustas on algusest peale olnud nii eelnõu kui ka
seletuskirja fail (aitäh märku andmast, palun IT-l kontrollida, miks te
seda ei näe).

Lisan faili manusesse ka.

Tervitades

Monika

From: Andres Meesak <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 7, 2025 12:39 PM
To: Monika Maamägi-Türk - RAM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Annika Haaviste <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Marek-Andres Kauts
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Viru Elektrivõrgud kontakt

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Oleme määruse enda jaoks enam-vähem läbi töötanud ja tekkis küsimus, kas
on olemas ja oleks võimalik jagada ka määrusega kaasas käivat
seletuskirja. Mõned nüansid oleks ilmselt selgemad, kui oleks ka
seletuskiri kõrval.

Tänan ette,

Andres Meesak

Viru Elektrivõrgud

Tegevjuht / CEO

Ph: +37256266622

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Monika Maamägi-Türk - RAM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 1. aprill 2025 14:36
To: Andres Meesak <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Annika Haaviste <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Marek-Andres Kauts
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Carmen Linnumäe <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Viru Elektrivõrgud kontakt

Tere!

Suur aitäh eilse telefonikõne eest ja vabandan, et on tekkinud olukord,
kus ametlikuks kooskõlastusringuks ette valmistatud dokumendid ei ole
eelnevalt jõudnud seotud osapoolteni.

Allpool toodud lingil on toetuse andmise tingimuste eelnõu ja seletuskirja
failid, teil on võimalik otse failidesse teha kommentaare ja ettepanekuid.
Kui peaks tekkima muresid ligipääsuga, andke mulle palun märku.

<https://eegovg01.sharepoint.com/:f:/r/sites/JAGAMINE_RAM/Dokumendid/Monik
a%20Maam%C3%A4gi-T%C3%BCrk%20-%20RAM/CO2%20vahendid/Ida-Viru%20elektriv%C3
%B5rgu%20arendamine?csf=1&web=1&e=hlcCt7>  Ida-Viru elektrivõrgu
arendamine

Kas jõuaksite dokumendid läbi vaadata ja mulle võimaliku tagasiside
edastada hiljemalt 9. aprillil?

Pean oluliseks, et võtame selle aja pigem praegu, et ametlik kooskõlastus
oleks kiire ja oluliste märkusteta. Lükkan plaanitud ametliku
kooskõlastusringiga alustamise hetkel edasi.

Tervitades

	Monika Maamägi-Türk
Nõunik | Välisvahendite talitus
5278037|  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Rahandusministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn |
<https://www.fin.ee> www.fin.ee

From: Andres Meesak <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 31, 2025 5:58 PM
To: Monika Maamägi-Türk - RAM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Annika Haaviste <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Marek-Andres Kauts
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Carmen Linnumäe <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Viru Elektrivõrgud kontakt

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Teil oli täna telefonivestlus meie nõukogu esimehe hr. Marek-Andres
Kautsiga ja teemaks investeeringutoetuse meede elektrivõrkudele
Ida-Virumaal ÕÜF toel rajatavatele tööstustele elektriliitumise võimsuste
loomiseks.

Heal meelel tutvuksime meetme määruse eelnõuga enne selle kinnitamist, et
tuvastada sellest võimalikke tehnilisi või muid erialaspetsiifilisi
kitsaskohti, mis võiks saada meetme efektiivse rakendamise takistuseks.

Võimalusel palun saata eelnõu tutvumiseks ka meie kolleegidele
Elektrilevis. Elektrilevis võiks olla kontaktiks õigus- ja
regulaatorsuhete üksuse juht pr. Carmen Linnumäe (cc-s).

Tervitades,

Andres Meesak

Viru Elektrivõrgud

Tegevjuht / CEO

Ph: +37256266622

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]