Subject: Harku vald Liikva küla Nõmmetuka tee ja Otsa tn ristmiku ja Nõmmetuka tee ehitamise nõuded. Taotlus
From: "Henri Toom" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jun 2026 12:27:28 +0300

Tere

Palun väljastada riigitee nr 11410 kaitsevööndis planeeritud Nõmmetuka tee
ja olemasoleva Otsa tn ristmiku ehitamise nõuded. Hinnanguliselt hakkab
rajatavat teed kasutama 17 majapidamist väljapääsuna Otsa tänavale ja
sealt edasi riigiteele nr 11410. Ehitustööd ristmiku ja Nõmmetuka tee
rajamiseks teostatakse kruntidel Nõmmetuka tee L3 (tunnus 19801:011:1064)
ja Nõmmetuka tee L2 (tunnus 19801:011:1065) ning need ei ulatu riigiteele.

Eskiislahendus on läbi vaadatud Harku VV teedespetsialisti poolt ja
tagasiside saadud 18.06.2026.

From: Raivo Altmets [mailto:[email-masked]]
Sent: Thursday, June 18, 2026 2:49 PM
To: [email-masked]
Subject: FW: Harku vald Liikva küla Nõmmetuka tee projekteerimine. Eskiis

Tere!

Eskiis vastab planeeringule.

Liikluse rahustamiseks kaaluda ka šikaanide võimalust künniste asemel.

Seal väga pikkasid sirgeid ei ole ja sõidutee laius 4,5m tingib ka
rahulikuma sõidu.

Lugupidamisega

Raivo Altmets

teedespetsialist
Harku Vallavalitsus

Käesoleva e-kirja manuses on lisatud:

*         Allika 6 maaüksuse detailplaneering (OÜ Hoerdel töö nr 26406)
põhijoonis ja kehtestamise otsus (Harku Vallavalikogu 20.november 2008 nr
127)

*         Nõmmetuka tee eskiislahendus (TO Projekt OÜ töö nr 26-006)

Lugupidamisega

  _____

Henri Toom

Mobiil +3725187165
[email-masked]

TO Projekt OÜ

Põrgupõhja tee 10

76917 Harku vald
 <http://www.toprojekt.ee/> www.toprojekt.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!