Subject: Vs: Töötaja kustutamine tegevusloalt
From: "Aljona Kurbatova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Jun 2024 15:02:09 +0300

Tere

Kui varsti leiate uut hambaarsti, siis soovitan mitte peatada teenust vaid
oodata kuni tuleb uus arst.

Palun anda teada millal Triinul ja Veronikal on viimane tööpäev.

Lugupidamisega

Aljona Kurbatova
peaspetsialist
tervishoiuteenuste osakond
[email-masked]
 	Terviseamet
&#43;372 794 3500
[email-masked]
www.terviseamet.ee
Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn
Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

Saatja: SA Otepää Tervisekeskus &lt;[email-masked]&gt;
Saatmisaeg: teisipäev, 11. juuni 2024 14:46
Adressaat: Aljona Kurbatova &lt;[email-masked]&gt;
Teema: RE: Töötaja kustutamine tegevusloalt

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Info käes, aitäh. Oleme hetkel hambaarsti otsinguil, seetõttu siis peatame
teenuse, koostasin süsteemis vastava teate.
Kustutasin ka teise hambaarsti meie töötajate registrist (Kivimäe Veronika
D02185). Kuid kui teostada spetsialisti otsing, siis süsteem näitab, et ta
on ikka veel Otepää Tervisekeskuse töötaja. Sama lugu on ka Triin Kahr
(õde N15303, Õde), ka tema nimi on veel meie asutuse kirjas. Kas kustumine
võtab aega?

Lugupidamisega
Krista Anton | juhatuse liige | SA Otepää Tervisekeskus |
&#43;372 76 68 561  [email-masked]; |Mob: 52 57 697|

From: Aljona Kurbatova &lt;[email-masked]&gt;
Sent: Tuesday, June 11, 2024 11:22 AM
To: [email-masked]
Subject: Vs: Töötaja kustutamine tegevusloalt

Tere

Antud isiku töösuhte muutmine ilma tegevusloa muutmiseta ei ole võimalik“
on veateade selle kohta, et proovitakse eemaldada teenuselt kohustusliku
erialaga töötajat. Teenus ei tohi jääda ilma kohustuslikust töötajast.
Siinkohal on kask võimalust:
1.  Kui Teil ei ole hambaarsti, keda  töötama lisada, siis tuleb need
teenused peatada, mis jäävad kohustusliku erialaga töötajata. Kui leiate
hiljem uue töötaja, siis saab teenus taastada. Peale taastamist lisate uue
töötaja teenuse juurde ning siis saate eemaldada sealt Liivi Meltas.
2.  Kui Teil on koheselt olemas uus kohustusliku erialaga töötaja, siis
tuleks ta lisada teenuse juurde tööle ja alles peale lisamist saab Liivi
Meltas edukalt eemaldada teenuse juurest.

Lugupidamisega

Aljona Kurbatova
peaspetsialist
tervishoiuteenuste osakond
[email-masked]
 	Terviseamet
&#43;372 794 3500
[email-masked]
www.terviseamet.ee
Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn
Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

Saatja: SA Otepää Tervisekeskus &lt;[email-masked]&gt;
Saatmisaeg: esmaspäev, 10. juuni 2024 21:25
Adressaat: TA MEDRE &lt;[email-masked]&gt;
Teema: Töötaja kustutamine tegevusloalt

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Ei õnnestu kustutada Sihtasutus Otepää Tervisekeskuse Eriarstiabi teenuse
hambaraviteenuste nimekirjast (Tegevusload number L03882 ja L04960)
hambaarst Liivi Meltsas (48203205713) D06447. Süsteem annab veateate:
Päring ebaõnnestus. Antud töötaja ei tööta enam meie asutuses.

Lugupidamisega
Krista Anton | juhatuse liige | SA Otepää Tervisekeskus |
&#43;372 76 68 561  [email-masked]; |Mob: 52 57 697|