Subject: Püünsi küla, Rohuneeme tee 101, 101a ja Pihla katastriüksuste detailplaneeringu menetluse lõpetamine
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Apr 2026 12:39:13 +0300

Lp. kaasatud isik/asutus

Käesolevaga edastame Teile teate Viimsi Vallavalitsuse 14.04.2026
korraldusest nr 142 „Püünsi küla, Rohuneeme tee 101, 101a ja Pihla
katastriüksuste detailplaneeringu menetluse lõpetamine”.

(Teade lisatud manusena).

NB! Vallavalitsuse korraldusega on võimalik tutvuda ka Viimsi valla
veebilehel:

https://viimsi.ee/transport-ehitus-ja-keskkond/detailplaneeringud/lopetatu
d-detailplaneeringu-menetlused#rohuneeme-tee-101-1

NB! Täpsustavate küsimuste korral palume pöörduda Viimsi Vallavalitsuse
planeeringute osakonda:

https://www.viimsi.ee/kontaktid/kontaktid/vallavalitsus

Lugupidamisega

Viimsi Vallavalitsus

tel 602 8800 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee