Subject: Ed: 2-24-815/27 lahend?
From: "Liina Naaber-Kivisoo - HMK" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus - HMK" <[email-masked]>, "Joonatan Peeter Toompuu - HMK" <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Sep 2026 10:26:42 +0300

Liina Naaber-Kivisoo
kohtu esimees
Harju Maakohus

  _____

Saatja: Pirkka-Marja Põldvere <[email-masked]>
Saadetud: esmaspäev, 7. september 2026 10:06
Adressaat: Tallinn Menetlus - KOHTUD <[email-masked]>
Koopia: Liina Naaber-Kivisoo - HMK <[email-masked]>
Teema: Vs: 2-24-815/27 lahend?

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud kohus!

Mõistan, et kohtul on töömaht ees, aga tunnen siiski huvi, millal võiks
antud asjas lahend tulla asjas nt 2-24-815.

26.08.2025 istungi protokollist nähtuvalt teatas kohus, et lahend on
kättesaadav e-toimiku vahendusel hiljemalt 22.09.2025 – st ca aasta
tagasi. 10.08.2026 tegin järelepärimise, kuid ka sellest on juba kuu aega
mööda, kuid endiselt on vaikus.

Olen tänulik mingi orientiiri eest, mida kliendile jagada.

(P.S. Allolevas e-kirjas on ekslikult märgitud, e-toimiku kohaselt oli
viimane dokumenti 02.09.2026, tegelikult ikka 02.09.2025).

Lugupidamisega

Pirkka-Marja Põldvere

Vandeadvokaat / Attorney-at-law / Partner

LEADELL Pilv Advokaadibüroo AS

Maakri 19/1, postkast 19, 10145 TALLINN, Eesti/Estonia
Tel. +372 6191630

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.leadell.com/> leadell.com

LEADELL offices are among the leading business law firms in Estonia,
Latvia and Lithuania.

Käesolevas e-kirjas sisalduv teave on konfidentsiaalne. Kui Te ei ole
kirja adressaat, palume sellest koheselt teavitada kirja saatjat ja kiri
koos võimalike manustega kustutada. Täname./ The information contained in
this message is confidential. If you are not the intended recipient,
please instantly inform the sender thereof and delete the message with the
possible attachments. Thank you.

Saatja: Pirkka-Marja Põldvere
Saatmisaeg: esmaspäev, 10. august 2026 13:37
Adressaat: Tallinn Menetlus - KOHTUD <[email-masked]>
Teema: 2-24-815/27 lahend?

Austatud kohus!

26.08.2025 istungi protokollist nähtuvalt teatas kohus, et lahend on
kättesaadav e-toimiku vahendusel hiljemalt 22.09.2025. E-toimikust
nähtuvalt on viimane dokument 02.09.2026 menetluskulude nimekiri ja
kantselei kinnitas, et ka nemad ei näe pärast seda muid dokumente.

Palun infot, millal plaanib kohus antud asjas otsuse teha?

Lugupidamisega

Pirkka-Marja Põldvere

Vandeadvokaat / Attorney-at-law / Partner

LEADELL Pilv Advokaadibüroo AS

Maakri 19/1, postkast 19, 10145 TALLINN, Eesti/Estonia
Tel. +372 6191630

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.leadell.com/> leadell.com

LEADELL offices are among the leading business law firms in Estonia,
Latvia and Lithuania.

Käesolevas e-kirjas sisalduv teave on konfidentsiaalne. Kui Te ei ole
kirja adressaat, palume sellest koheselt teavitada kirja saatjat ja kiri
koos võimalike manustega kustutada. Täname./ The information contained in
this message is confidential. If you are not the intended recipient,
please instantly inform the sender thereof and delete the message with the
possible attachments. Thank you.

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 4. september 2025 18:29
Adressaat: Pirkka-Marja Põldvere | LEADELL
<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Dokumendi nr 2-24-815/27 failide saatmine e-toimikust

 <https://www.e-toimik.ee/>

Tere

e-toimikust on Teile saadetud dokumendiga seotud fail(id) menetluses
2-24-815 (1) "LVM Kinnisvara Tallinn OÜ hagi SOFITEKS OÜ vastu võla
nõudes".

Dokumendi info
Dokumendi liik: Menetluskulude nimekiri
Koostamise kuupäev: 02.09.2025
Koostaja: VEIKKO TOOMERE

E-kirjale lisatud failid (manuses):

*	250902 Menetluskulude nimekiri 2-24-815 (Sofiteks OÜ).asice

Saatja: Pirkka-Marja Põldvere ([email-masked]
<mailto:[email-masked]> )