Subject: Aktiivse tarbevaru piiri kooskõlastamisest Harku X uuringuruumis
From: Tanel Mäger <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Kauri Kiiman" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Sep 2025 15:01:00 +0300

Tere!

Manusest leiate Harku X uuringuruumis aktiivse tarbevaru piiri 
kooskõlastamisega seotud vastuskirja.

Lugupidamisega

Tanel Mäger

Geoloog, diplomeeritud mäeinsener tase 7
Kobras OÜ

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata 
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage 
sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 12, 2025 6:31 PM
To: Tanel Mäger <[email-masked]>
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Aktiivse tarbevaru piiri kooskõlastamisest Harku X uuringuruumis

Registreerimise kuupäev: 12.08.2025

Registreerimise number: 7.1-7/25/11439-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>