Subject: PROOV numbri Taotlus ONELUK
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 20 May 2026 09:33:16 +0300

Tere

Saadan taotluse , digiallkirjastatud

Kõike paremat/All the best,

Sten Lukas
Juhatuse liige/Board member
Oneluk OÜ
Tel.+372 53963713
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.sleepers.ee/> www.sleepers.ee

Käesolev kiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni ja on
mõeldud kasutamiseks ainult selle adressaadile. Kui antud sõnum ei ole
suunatud Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine või muul
viisil kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. Kui
saite selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest koheselt
informatsiooni saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.

The information in this communication may be confidential and is intended
solely for the use of the addressee. If you are not the intended recipient
you are hereby notified that any use, disclosure, copying, distribution or
taking any other action in reliance on the contents of this information is
strictly prohibited and may be unlawful. If you received this e-mail in
error, please contact the sender and delete the material from your
systems.