Subject: Projekti kooskõlastamine: (IP8186) Käina-Kassari fiidri rekonstrueermine
From: "Rasmus Valli" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 11:59:23 +0300

Tere!

Saadame Teile projekti kooskõlastamiseks.

Projekti Tellija: Elektrilevi OÜ

Projekt nr: IP8186

Projekti nimi: Käina-Kassari fiidri rekonstrueermine

Projekti aadress: Esiküla ja Taguküla, Hiiumaa vald, Hiiu maakond

Projektiga seotud teed: 12123 Vaemla-Kassari-Luguse tee; 12150
Esiküla-Kassari tee

Kuna projektis esineb kinnistute 12123 Vaemla–Kassari–Luguse tee
(36802:003:2400) ja Elleni (36802:003:2730) kattuvus, on taotlusele
lisatud Maa- ja Ruumiameti vastus ning Elleni kinnistu omaniku
kooskõlastus vastavalt Elektrilevilt saadud juhistele.

Lugupidamisega

Rasmus Valli

Projekteerija

OÜ Keskkonnaprojekt

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Tel: +372 5786 5900