Subject: Hankelepingu nr 2023-K023 muudatuse kooskõlastamine
From: "RBE hanked" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>, "Ingrid Jakobson" <[email-masked]>
Cc: "Liisi Heiskonen" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Nov 2024 09:18:07 +0200

Tere

Edastame kooskõlastamiseks hankelepingu nr 2023-K023 „Rail Baltica
Ülemiste jaamaala raudteeinfrastruktuuri ehitustööd” muudatuse.

Dokument on manuses.

Allkirjastatud dokument palun saata  <mailto:[email-masked]> [email-masked] ja
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  e-posti
aadressidele.

Lugupidamisega

Johanna-Liisa Mölder

Hankespetsialist/Procurement Specialist

Rail Baltic Estonia OÜ

Veskiposti tn 2, Tallinn

Tel: +372 5713 1500

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.rbestonia.ee/> www.rbestonia.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.