Subject: Vaidlustuskomisjoni kirjaliku menetluse teade riigihankes 266594
From: "Mari-Ann Sinimaa" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Triinu Eismel" <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Feb 2024 09:01:51 +0200

Tere!

Edastame Teile vaidlustuskomisjoni kirjaliku menetluse teate riigihankes
nr 266594.

Palume kinnitada teate kättesaamist e-posti aadressile
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Lugupidamisega

Mari-Ann Sinimaa

Riigihangete vaidlustuskomisjon

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.

Subject: Kolmanda isiku seisukoht vaidlustusele (266594)
From: Keidi Kõiv <[email-masked]>
To: "RAM RHVAKO Vaidlustuskomisjon" <[email-masked]>, "Mari-Ann Sinimaa" <[email-masked]>
Cc: "Pille Metspalu" <[email-masked]>
Date: Fri, 2 Feb 2024 16:24:31 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud vaidlustuskomisjon

Hendrikson & Ko on Advokaadibüroo RASK kliendiks. Esitame käesolevaga
seisukoha Skepast&Puhkim OÜ esitatud vaidlustusele riigihankes
viitenumbriga 266594.

Lugupidamisega

Keidi Kõiv
vandeadvokaat |attorney-at-law

Advokaadibüroo RASK | RASK Attorneys-at-Law
(+372) 618 0820
www.rask.ee| <https://www.linkedin.com/company/rask-attorneys-at-law>
LinkedIn

 <http://www.rask.ee/>
Kirjas olev info on konfidentsiaalne ja mõeldud kasutamiseks üksnes
adressaadile. Kui kiri on jõudnud teieni ekslikult, siis kustutage see ja
teavitage saatjat.

This message is confidential and intended only for the addressee. If you
have received this message by mistake, inform the sender and delete the
message.