Subject: Vs: Tegelike kasusaajate registreerimine/muutmine
From: "Revo Krause - RAM" <[email-masked]>
To: Teet Kõrgmaa (TKO) <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Jan 2026 12:40:48 +0200

Caution: EXTERNAL EMAIL. Please do not open attachments or click links
unless you can verify the source of the mail!

Lp Teet Kõrgmaa

Sain sisendi RIK-ilt kätte ja nad kinnitasid minu kahtlusi, et
prokuristile selliseid õiguseid seadus ette ei näe ja kui tõesti saite
varasemalt kuidagi ise lisada tegelike kasusaajaid, siis oli tegemist
tehnilise veaga mis tänaseks on likvideeritud.

Seega mina näen siin kiireks lahenduseks kahte võimalust. Vormistatakse
teid ka lühikeseks ajaks juhatuse liikmeks ja saate teha vastavad kanded
või siis kasutate tegelike kasusaajate sisestamiseks Notari abi. Notaril
on ka tasu ja seda ma peast ei tea aga kui õigesti mäletan, siis jääb see
sinna 70 € juurde.

Täpsemad juhised leitavad siit: Tegelike kasusaajate muutmine ja
kinnitamine | Abiinfo

Parimat

Revo Krause
Nõunik
Rahandusteabe poliitika osakond
Rahandusministeerium
53883995

  _____

Saatja: Teet Kõrgmaa (TKO) <[email-masked]>
Saadetud: esmaspäev, 12. jaanuar 2026 15:20
Adressaat: Revo Krause - RAM <[email-masked]>; Info - RAM
<[email-masked]>
Teema: RE: Tegelike kasusaajate registreerimine/muutmine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Pöördun teie poole sõbraliku meeldetuletusega, et ootame teavet millist
lahenduskäiku saate meile pakkuda, et Äriregistris kajastuksid õiged
andmed seoses tegelike kasusaajatega.

Küsimuse lahendamine on seda aegkriitilisem, et SEB Pank on meie poole
juba korduvalt pöördunud seoses deklareeritud andmete lahknevusega.

Ootame kiiret vastust.

Parimate soovidega / Kind regards

Teet Kõrgmaa
Managing Director
[email-masked] <mailto:>

From: Teet Kõrgmaa (TKO) <[email-masked]>
Sent: Wednesday, December 31, 2025 10:17 AM
To: Revo Krause - RAM <[email-masked]>
Subject: Re: Tegelike kasusaajate registreerimine/muutmine

Tere,

Tänan kirja eest.

Jah, teie kirjas toodud isikud on Thomeko Eesti OÜ tegelikeks
kasusaajateks.

Ilusat aastavahetust!

Parimate soovidega / Kind regards

Teet Kõrgmaa
Managing Director
[email-masked] <mailto:>

  _____

From: Revo Krause - RAM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, detsember 30, 2025 4:24 PM
To: Teet Kõrgmaa (TKO) <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Info -
RAM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Tegelike kasusaajate registreerimine/muutmine

You don't often get email from [email-masked]
<mailto:[email-masked]> . Learn
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>  why this is important

Caution: EXTERNAL EMAIL. Please do not open attachments or click links
unless you can verify the source of the mail!

Tere Teet

Vaatasin äriregistri andmeid ja teie poolt esitatud materjale. Kindluse
mõttes täpsustan üle, et kas saan õigesti Teie soovist aru.

Soovite muuta tegelike kasusaaja andmeid selliselt, et pärast muudatuste
tegemist jääks tegelikeks kasusaajateks järgmised isikud.

1.	Lars Krogh Brynningsen
2.	Jesper Agte Johansen

Parimat

Revo Krause
Nõunik
Rahandusteabe poliitika osakond
Rahandusministeerium
53883995

  _____

Saatja: Teet Kõrgmaa (TKO) <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 29. detsember 2025 14:51
Adressaat: Info - RAM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Revo Krause -
RAM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Tegelike kasusaajate registreerimine/muutmine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere hr. Krause,

Tänan telefonitsi antud nõuannete eest!

Teema jätkuks, kokkuleppe kohaselt, edastan teile meie ettevõtte, Thomeko
Eesti OÜ, nimel järgnevate dokumentide koopiad:

1.	Tartu Maakoht Registriosakonnale esitatud avaldus
2.	Tartu Maakohtu registriosakonna KIRI nr 5407792, vastus avaldusele

Eelnevalt, alates ajast kui tuli hakata deklareerima tegelikke
kasusaajaid, olen prokuristina saanud nimetatud andmed esitatud.

Kahjuks käesoleva aasta sügisel, kui vahetus üks juhatuse liige, ei
õnnestunud vajalikku muudatust teha.

Selgus, et prokuristilt on selliste muudatuste tegemise õigused
e-äriregistris ära võetud.

Jääme ootama teiepoolset juhendit, kuidas saada andmed vastavusse tegeliku
olukorraga.

Parimate soovidega / Kind regards

Teet Kõrgmaa
Managing Director/Procurator

Thomeko Eesti OÜ
Pärnu mnt. 533,
Jälgimäe, Saku vald
EE-76404 Harjumaa
Estonia

Tel.:+372 <tel:+3726800880>  6800 880
M. <tel:+3725056012>  :+372 5056 012
Fax:+372 <tel:+3726800875>  6800 875
[email-masked] <mailto:[email-masked]>