Subject: Kooskõlastus dokumendile : 1-11/953-1
From: "Signe Falkenberg" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Cc: "Jarko Koort" <[email-masked]>
Date: Fri, 23 Aug 2024 11:21:03 +0300

Tere

Eesti Paralümpiakomitee esitas täiendavaid küsimusi, millele sai
ammendavad vastused.

Teeme ettepaneku eelnõu § 11. Taotluse esitamine lõige (3) muuta kuupäeva
1 kuu hilisemaks ehk 30.septembriks.

Põhjendus:  Neljas aasta on just suveparalümpiamängude aasta. Mängud
toimuvad augusti lõpust septembri alguseni  ehk just august ja ka juuli on
kõige tihedamad kuud tegelemaks suveparaolümpiamängude ettevalmistuse ja
seal osalemise töödega. Palume kaaluda tähtaja nihutamist 1 kuu võrra
hilisemaks.

Kooskõlastame esitatud eelnõu:

MINISTRI MÄÄRUS

Riigieelarvest Kultuuriministeeriumile spordi toetamiseks eraldatud
vahenditest sporditoetuste taotlemise ja andmise kord.

Lugupidamisega

Signe Falkenberg

Peasekretär

Eesti Paralümpiakomitee

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 611 6024 | +372 5083 905

Jalgpalli 1 | 11312 Tallinn | Eesti

 <http://www.paralympic.ee/> www.paralympic.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, August 16, 2024 3:42 PM
To

Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Kultuuriministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu dokument.

Pealkiri: Kultuuriministri määruse eelnõu kooskõlastamiseks ja arvamuse
avaldamiseks esitamine

Registreerimise kuupäev: 16.08.2024

Registreerimise number: 1-11/953-1.

Teile on saadetud kooskõlastamiseks/arvamuse avaldamiseks kultuuriministri
määruse „Riigieelarvest Kultuuriministeeriumile spordi toetamiseks
eraldatud vahenditest sporditoetuste andmise kord“ eelnõu.
<https://www.riigiteataja.ee/akt/104102017006?leiaKehtiv> Kehtiv
sporditoetuste määrus vajab ümberstruktureerimist ning kehtestatud
menetluskord täpsustamist ja ajakohastamist, mistõttu tunnistatakse kehtiv
määrus eelnõuga kehtetuks ning spordiseaduse § 9 lõikes 3 viidatud
tingimused ja kord kehtestatakse uue terviktekstina.

Lisaks määruse ümberstruktureerimisele ning toetuste menetlemise korra
täpsustamisele muudetakse määruse lisas kehtestatud spordialaliidu toetuse
andmise tingimusi ja sporditoetuste liike (muu organisatsiooni toetus
asendatakse spordivaldkonna partnerorganisatsiooni toetusega).  Muus osas
sisulisi muudatusi võrreldes kehtiva määrusega ei tehta.

Täiendavate küsimuste korral palume pöörduda e-postil
<mailto:[email-masked]> [email-masked] või helistada telefonil 628 2222.

Kultuuriministeerium
Suur-Karja 23, 15076 Tallinn
Üldtelefon: 628 2222
Üldfaks: 628 2200
E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.kul.ee/> www.kul.ee