Subject: FW: LC0740 Lehtmetsa kinnistu liitumine madalpingel, Sambu küla, Jõelähtme vald, Harjumaa
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Apr 2025 15:10:13 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/25/3677-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Kotter Sander <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 2, 2025 2:54 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: LC0740 Lehtmetsa kinnistu liitumine madalpingel, Sambu küla,
Jõelähtme vald, Harjumaa

Tere Laur!

Koostöös Elektrileviga projekteerin elektriliitumist Lehtmetsa kinnistule,
Sambu külas, Jõelähtme vallas. Vallalt sai taodeldud ka
projekteerimistingimused… Olid neile märkused lisanud (manuses).

Saadan nüüd projektlahenduse Sulle kooskõlastamiseks.

Oleksin väga tänulik kui saaksid dokumentatsiooni esimesel võimalusel läbi
vaadata ning tagasisidet anda. Saan seejärel töö üle anda.

Tänud!

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.