Subject: FW: Kohtumenetluse tõhustamise ettepanekud
From: "Justiitsministeerium"
To: "Justiitsministeerium"
Date: Tue, 26 Nov 2024 09:04:20 +0200

From: Estra Lutus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 25, 2024 2:18 PM
To: Mari-Liis Mikli <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Kohtumenetluse tõhustamise ettepanekud

Tere

Lugupeetud Mari-Liis Mikli

Tänaseks, 25, novembriks on tähtaeg avaldada arvamus kohtumenetluse 
tõhustamise ettepanekutele.

Harju Maakohtu kohtu esimehe nõusolekul kirjutan teile, et ka Te saaksite 
Harju Maakohtule vastamise tähtaega pikendada.

Arvamuste kokku kogumine  ja ühtseks Harju Maakohtu arvamuseks sidumine on 
aeganõudev protsess.

Arvamuse projekt on küll  valmis, aga veel mitte esitamiskõlbulik.

Lugupidamisega

Estra Lutus

kohtu esimehe juhtimisvaldkond

kohtu esimehe abi

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Harju Maakohus

Lubja 4, 10115 Tallinn

www.kohus.ee <http://www.kohus.ee>

Konfidentsiaalsusmärge:
Selles e-kirjas sisalduv teave ja võimalikud manused on mõeldud ametialaseks 
kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja adressaadid. E-kirjas 
sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata 
ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.
Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage 
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutisüsteemist.

From: Kohtud info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 18, 2024 9:17 AM
To: Estra Lutus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Astrid Asi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Kohtumenetluse tõhustamise ettepanekud

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, November 15, 2024 4:11 PM
To: Kohtud info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kohtud info 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tallinna Ringkonnakohus info 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kohtud info 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tarturk info <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Kohtud info <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; MTÜ Eesti Kohtunike Ühing <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Juristide Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; TalTech Õiguse Instituut <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Tallinna Ülikooli Ühiskonnateaduste Instituut 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Notarite Koda <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kohtumenetluse tõhustamise ettepanekud

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Kohtumenetluse tõhustamise ettepanekud

Registreerimise kuupäev: 14.11.2024

Registreerimise number: 8-3/5169-11.

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.just.ee> www.just.ee