Subject: Viru-Nigula valla ühisveevärgi ja –kanalisatsiooni arendamise kava 2025-2037 korrigeeritud
From: "Sven Otsmaa | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>
To: "Liisu Tamm" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Viru-Nigula vallavalitsus | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Mar 2025 16:42:20 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud Liisu Tamm

Saadame Teile uuesti üle vaatamiseks ja kooskõlastamiseks vastavalt
Terviseameti märkustele (05.03.2025 kiri nr 9.2-5/25/1353-2) korrigeeritud
Viru-Nigula valla ühisveevärgi ja –kanalisatsiooni arendamise kava
aastateks 2025-2037.

Lugupidamisega

 <https://viru-nigula.ee/>

 <https://www.facebook.com/virunigulavald>
<https://www.instagram.com/virunigulavald/>
<https://www.youtube.com/channel/UCqR5J71uvIY9UrXmtu8m8Rw>

Sven Otsmaa| keskkonnaspetsialist

Viru-Nigula vallavalitsus

Kasemäe tn 19, Kunda linn 44107

tel +372 5374 1160

e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viru-nigula.ee/> www.viru-nigula.ee

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!
  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.