Subject: Ed: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Liis Kukk" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 May 2026 08:22:05 +0300

Palun registreerida.

Liis Kukk

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Lõuna regionaalosakond

+372 5593 7141

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Ehitisregistri menetluskeskkond <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 14. mai 2026 01:21
Adressaat: Liis Kukk <[email-masked]>
Teema: Palume teie kooskõlastust eelnõule

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Kambja Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/04733 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Virulase küla, Aarike (Üldhooldekodu) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: vajalik kooskõlastus

Palun avage eelnõu 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27851176> e-ehituse 
keskkonnas (menetlus nr: 546035), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest 
vastutav kasutaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (JANEK KULD) poole.