Subject: Ed: Kinnistusregistri X-tee teenus Spokus
From: "Mart Villup" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Oct 2025 13:58:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Mart Villup  | IT-ja andmekaitsespetsialist

  Vinni Vallavalitsus

  Telefon: +372 507 2345

  e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

   <http://www.vinnivald.ee/> www.vinnivald.ee

Saatja: Piksel OÜ <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 2. oktoober 2025 12:26
Adressaat: Mart Villup <[email-masked]>
Teema: Kinnistusregistri X-tee teenus Spokus

Tere

SPOKU-s on tekkinud vajadus vahetada osaliselt välja kinnisturaamatu teenus 
"Kinnistu_Lihtandmed" teise versiooni vastu: "Kinnistu_Lihtandmed_v3". 
Vajadus seisneb selles, et esimene versioon "Kinnistu_Lihtandmed" tagastab 
mõnel juhul liiga palju andmeid, mis tekitab probleeme eesti.ee-s 
andmejälgijas ja andmekaitse poole peal andmete liiasuse pärast. Seoses 
sellega tuleb teil taotleda uue päringu avamist. Lisan kirjaga kaasa 
osaliselt täidetud taotluse. Kontrollige/täiendage taotlust, allkirjastage 
ja saatke aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Tervitades
Indrek Tääts