Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 29 Aug 2024 09:27:49 +0300

Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 
2411371/08789 aadressile Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Betooni 
tn 57// Paneeli tn 9 (Maagaasi jaotustorustik) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusloa menetluses esitanud tingimused

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27091024>  (menetlus nr: 
447763), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (JUULIA ALIIDE SALULAID) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister