Subject: Sõitjateveo üldtöökokkuleppe muutmise tingimuste laiendamine
From: Autoettevõtete Liit <[email-masked]>
To: "Erkki Keldo - MKM" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Maria-Helena Rahumets - MKM" <[email-masked]>,Andrei Mändla <[email-masked]>,Üllar Kallas <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jun 2026 12:38:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud minister Erkki Keldo

Eesti Transpordi- ja Teetöötajate Ametiühing ja Autoettevõtete Liit
esitavad 19. mail 2026 sõlmitud Sõitjateveo Üldtöökokkuleppe
(kollektiivlepingu) muudatused, mis sisaldavad laiendatavaid tingimusi.
Taotlusele on lisatud dokumendid ja tõendid, mis näitavad poolte ja
tingimuste laiendamise vastavust kollektiivlepinguseaduse paragrahvides 42
ja 43 toodu nõuetele.

Lugupidamisega

Üllar Kallas

Eesti Transpordi- ja Teetöötajate Ametiühing

juhatuse esimees

Andrei Mändla

Autoettevõtete Liit

juhatuse esimees

Autoettevõtete Liit

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

telefon: +372 5365 5274

 <http://www.autoettevoteteliit.ee/> www.autoettevoteteliit.ee