Subject: FW: Varjualune Sänna külla
From: "Raul Goos" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Feb 2024 08:33:44 +0200

Tere

Edastan ühe Rõuge Vallavalitsuse taotluse, mis peaks olema kooskõlastuse
üksuse teema.

Soovitakse paigaldada bussiootepaviljoni (vasakule poole teed)
parempoolse bussipeatuse tarvis. Bussipaviljon oleks ka nihkes olemasoleva
peatusega.

Minu hinnangul ei ole see koht bussipaviljoni paigalduseks sobiv.
Bussipaviljon tuleks paigaldada olemasoleva bussipeatuse liiklusmärgi
juurde. Samas peaks kaaluma olemasoleva bussipeatuse nihutamist
sobivamasse asukohta.

Parimate soovidega

Raul Goos

liikluskorraldaja

teehoiuteenistuse lõuna osakond

+372 53435935

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Liisi Kurvits <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 14, 2024 4:30 PM
To: Raul Goos <[email-masked]>
Subject: Varjualune Sänna külla

Tere!

Rõuge Vallavalitsus soovib paigaldada varjualuse Sänna külla, lastele
bussi ootamiseks. Bussipeatus (ID: 8600662-1) ei ole meie hinnangul väga
hea kohapeal, sellepärast kaalume ootamiseks mõeldud varjualuse paigaldada
parema nähtavusega alale. Lisan kirjale juurde asendiplaani ja varjualuse
skeemi. Uurin etteruttavalt mida varjualuse paigaldamise kooskõlastamiseks
veel tarvis oleks?

Lugupidamisega

Liisi Kurvits

teedespetsialist
Rõuge Vallavalitsus
e-mail  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

tel 5333 1369