Subject: Veerenni tn 20 detailplaneeringu avalik väljapanek ja arutelu
From: "Riina Parm" <[email-masked]>
To: "Riina Parm" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jun 2026 12:50:55 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Tallinna Kesklinna Valitsus ning Tallinna Linnaplaneerimise Amet
avalikustavad ajavahemikul 03.07.–03.08.2026 Veerenni tn 20 kinnistu ja
lähiala detailplaneeringu. Detailplaneeringu materjalidega saab tutvuda
tööpäeviti vahemikus 03.07.–03.08.2026 Tallinna Kesklinna Valitsuses
(Nunne tn 18) ja Tallinna planeeringute registris veebiaadressil
https://tpr.tallinn.ee  (detailplaneering nr DP047420
<https://tpr.tallinn.ee/menetlus/DP047420/yld> ). Arvamusi saab esitada
e-posti aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]>
või Tallinna planeeringute registri vahendusel.

Detailplaneeringu avaliku väljapaneku tulemusi tutvustav avalik arutelu
viiakse läbi 03.09.2026 algusega kell 16.00 Tallinna Kesklinna Valitsuse
saalis (Nunne tn 18). Palume oma osalemisest teada anda (sh on võimalik
osaleda veebiplatvormi MS Teams vahendusel) e-posti aadressil
[email-masked] <mailto:[email-masked]> . Täpsem info
manusesse lisatud teates.

Lugupidamisega

Riina Parm

ruumilise planeerimise spetsialist
linnakeskkonna talitus
linnamajanduse osakond
645 7264