Subject: Jõgeva Kantküla elektriprojekt
From: "Visnapuu Lauri" <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Cc: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Sep 2024 09:17:25 +0300

Tere

Tegelen elektriprojektiga ”Kantküla õhuliinide asendamine maakaabliga”.
Saadan dokumendid menetlusväliseks ülevaatamiseks.

Lugupidamisega

Lauri Visnapuu

Projekteerija

Mobiil: +372 59089993

E-mail:   <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla,

Kambja vald, Tartu mk. 61713

Palun külasta meid:  <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.