Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Oct 2025 14:22:09 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2311271/00898 aadressile Põlva maakond, Räpina vald, Kikka küla, 
Tartu-Petseri 61,7-64,3 km // Mõtsavaara küla, Tartu-Petseri 58,3-60,2 km // 
Pindi küla, Tartu-Petseri 55,2-58,3 km // Veriora alevik, Jaama tn 12 // 
Veriora raudteejaam (Veriora (km 60,326) ülesõidukoha automaatne 
foorisignalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Saadan kooskõlastamiseks Veriora automaatse 
foorisignalisatsiooni ehitusloa taotluse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27587665>  (menetlus nr: 
350042), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.10.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (CAMILLA 
KASTEIN) poole.