Subject: FW: PVC Halli tulesrtifikaat
From: Kirill Nimtšuk <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Sep 2025 08:55:31 +0300

Tere

Palun registreerige

Tervitades

Kirill Nimtšuk

From: erti Pihlak <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 9, 2025 2:02 PM
To: Kirill Nimtšuk <[email-masked]>
Subject: PVC Halli tulesrtifikaat

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

meie telefonivestluse jätkuks saadan teile ühe PVC halli eskiisprojekti. 
Selle eskiisprojekti lõpus on kanga sertifikaat, millel on ka selle kanga 
tulepüsivusklass.

PVC hall ehitati 2018 a lõpus.

Minu probleem on selles et kahtlustan et hallile paigaldatud kangas ja 
sellele esitaud sertifikaat ei ole omavahel seoses (st kangas ei vasta 
sellele)

Sertifikaat peaks vastama euroopa tuleohutusnormile (BS7837) DIN EN ISO 
9001:1004,

kui sertifikaati uurida siis on välja antud 2010 ja peaks kehtima kuni 2013- 
kas see on üldse kasutatav?

Kas ma saaksin Päästeametist kirjaliku vastuse millistele ehitus- ja 
tuleohutus normidele antud PVC hall peaks vastama ja kas sellele esitatud 
sertifikaat on kooskõlas meie ehitusnormidega. Soovin sellele kangale teha 
firmas TUVNORD väikese leegi testi ja veenduda selle vastavuses 
sertifikaadile

Lugupidamisega

 Erti Pihlak

Sigmagroup oü

5640987

 <http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>

Virus-free. 
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> 
www.avg.com