Subject: NIKULIN CIRCUS OÜ SAKUS
From: "viktor nikulin" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Jul 2026 21:59:37 +0300

----- Forwarded message ----- 
Subject: Taotluse registreerimine taotlejale
Date: T, 7. juuli 2026, 21:49
From: Saku vald <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere!

Teie taotlus on Saku Vallavalitsuse dokumendiregistris registreeritud.

Lugupidamisega
Kairo Katkosilt

-------------------------------- 

Üldinfo

Taotluse esitamise kuupäev: 07.07.2026
Avaliku ürituse korraldamise loa taotlus 2026
Teie taotlus on leitav siit 
<https://piksel.ee/spoku/saku/index.php?id=36612&module=205&op=9>

Taotleja info

Nikulin Circus OÜ
Omandivorm: Osaühing
Esmaregistreerimise kuupäev: 12.12.2013
Postiaadress:

Korraldaja andmed

Korraldaja on : Juriidiline isik
Registrikood: 12584398 (Nikulin Circus OÜ, Niidu küla, Tori vald, Pärnu 
maakond, 87307, Kotkapesa-2)
Telefon: 58855529
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Üritusel vastutava isiku kontaktandmed

Isikukood: Viktor Nikulin (36305160015)
Telefon: 58855529

Ürituse info

Ürituse nimetus: REIS TÄHTEDE POOLE
Ürituse vorm: Muu üritus
Muu ürituse vorm: TSIRKUSE ETENDUS KOGU PERELE
Ürituse toimumise aeg: 30.07.2026 kell 18:00 kuni 01.08.2026 kell 20:00
Ürituse korraldamiseks territooriumi kasutusse võtmise aeg : 27.07.2026 kell 
09:00 kuni 03.08.2026 kell 09:00
Osavõtjate eeldatav arv: 150
Tegevused üritusel: Kasutatakse helitehnikat
Lisainfo ala kasutamise kohta: TSIRKUSE ETENDUS KOGU PERELE, OSALEVAD 
KLOUNID AKROBAADID, ÕHUAKROBAADID, LASERMAN, DINOSAURUS

Lisad

Ürituse kirjeldus ja ajakava: Lisan tekstina
: SAABUME PLATSILE 27.07.2026 KELLA 09.00 PAIKU JA ALUSTAME AJUTISE TSIRKUSE 
TELGI EHITAMISEGA.
ETENDUSED TOIMUVAD 30.07 JA 01.08 KELL 18.00 - 20.00.
TSIRKUSE TELK PANNAKSE KOKKU KOHE PEALE VIIMAST ETENDUST
Ürituse toimumise asukoha skeem koos vajaliku atribuutika paigaldamise 
plaaniga:
saku.jpg 
<https://piksel.ee/spoku/saku/index.php?module=206&op=37&id=68292&/saku.jpg>
10351469_10205095098247313_8982783006505742248_n.png 
<https://piksel.ee/spoku/saku/index.php?module=206&op=37&id=68293&/10351469_10205095098247313_8982783006505742248_n.png>
IMG_0320.heic 
<https://piksel.ee/spoku/saku/index.php?module=206&op=37&id=68294&/IMG_0320.heic>
IMG_0322.jpg 
<https://piksel.ee/spoku/saku/index.php?module=206&op=37&id=68295&/IMG_0322.jpg>
IMG_0323.png 
<https://piksel.ee/spoku/saku/index.php?module=206&op=37&id=68296&/IMG_0323.png>
IMG_0324.jpg 
<https://piksel.ee/spoku/saku/index.php?module=206&op=37&id=68297&/IMG_0324.jpg>
IMG_0325 2.jpg 
<https://piksel.ee/spoku/saku/index.php?module=206&op=37&id=68298&/IMG_0325_2.jpg>

Turvalisuse tagamise (vajadusel meditsiinilise teenindamise) plaan: Lisan 
tekstina
: TAGAME OMA JÕUDUDEGA
Territooriumi heakorra tagamise kava, sh prügikastide arv ja tualettruumide 
kasutamine: Lisan tekstina
: TELLIME KOHALIKULT JÄÄTMEKÄITLEJALT TÜHJENDUSED JA BIO WC KEMMERLING OÜ
Ürituse toimumise territooriumi valdaja: Valla avalik territoorium
Ajutise liikluskorralduse skeem, kui liiklus on vaja ümber korraldada:
Kas üritus toimub tuleohtlikul ajal ja/või on tegu 
tehnikaspordivõistlusega?: Ei
Olen tutvunud Saku valla jäätmehoolduseeskirja, sh Saku valla 
keskkonnahoidlike avalike ürituste korraldamise juhendi, ja Saku valla 
heakorraeeskirjaga. Kinnitan, et üritusel on tagatud jäätmehoolduseeskirja, 
keskkonnahoidlike avalike ürituste korraldamise juhendi ja heakorraeeskirja 
nõuetest kinnipidamine. : jah

Politsei- ja Piirivalveameti teavitamine ning ürituse kooskõlastamine

Kõigist avalikest üritustest tuleb teavitada politseid. Üritus tuleb 
kooskõlastada politseiga vaid siis, kui on täidetud vähemalt üks 
järgnevatest kriteeriumitest:

Ürituse tõttu vajab liiklus  ümber korraldamist
Üritusel  müüakse alkoholi
Üritus lõpeb öörahu ajal
Üritus on suunatud  alaealistele
Ürituse toimumispaika  koguneb oluliselt  rohkem inimesi  kui igapäevaselt
Mitu üritust  toimuvad  samal ajal ja lähestikku
Üritus toimub mitme  omavalitsuse  territooriumil
Üritus on seotud riikliku  või rahvusliku  sümbolväärtusega

Saadetud teavituse kuupäev: 07.07.2026

ESITAJA KONTAKT

Täitja kontaktinfo

Nimi: Viktor Nikulin
E-post: [email-masked]
Telefon: +37258855529