Subject: FW: Vastus vaidlustusele riigihankes "Riigi Tugiteenuste Keskuse riigihankes „Mehitatud valveteenuse tellimine (Tallinna Polütehnikum)“ (viitenumber 271122)
From: "Mari-Ann Sinimaa" <[email-masked]>
To: "RAM RHVAKO Vaidlustuskomisjon" <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jan 2024 11:07:12 +0200

From: Meelika Liiv <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 31, 2024 11:04 AM
To: Mari-Ann Sinimaa <[email-masked]>
Subject: Vastus vaidlustusele riigihankes "Riigi Tugiteenuste Keskuse
riigihankes „Mehitatud valveteenuse tellimine (Tallinna Polütehnikum)“
(viitenumber 271122)

Tere

Edastan hankija vastuse vaidlustusele (lisatud manusena).

Lugupidamisega

Meelika Liiv-Tamsar
Talituse juhataja

Telefon: +372 663 8220
 <http://www.rtk.ee/> www.rtk.ee
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.