Subject: Ed: Kontrollkava
From: "Kaili Luik" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Sep 2025 10:58:52 +0300

Registreerimiseks!

Kaili Luik

vaneminspektor (keskkonnatervis)

lõuna regionaalosakond

+372 5836 6073

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 18. september 2025 10:57
Adressaat: Kaili Luik <[email-masked]>
Teema: Kontrollkava

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Esitan kontrollkava.

Lugupidamisega

Väljaotsa vesi MTÜ