Subject: FW: Elering AS uue Uhtna AJ asukohavalik ja mahasõit teelt 17120
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Sep 2025 17:01:50 +0300

Tere.

Uus töö. Võib regada kas mulle või kellelegi teisele.

Tervitades

Merike

From: Aleksander Mamai <[email-masked]>
Sent: Monday, September 29, 2025 4:44 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Elering AS uue Uhtna AJ asukohavalik ja mahasõit teelt 17120

Tere,

Seoses Eleringi poolse põhivõrgu ümberehitamisega ja Elektrilevi poolse
jaotusvõrgu ümberehitamisega Uhtna alajaama piirkonnas oleme otsimas Uhtna
uuele alajaamale sobivat kinnistut. Kuna uus alajaam on planeeritud
tulevikus renoveeritavate magistraalsete 330 kV ja 110 kV õhuliinide
lähedale, siis soovitud alas ei ole Eleringile ega Elektrilevile ühtegi
kuuluvat kinnistut. Enne kui alustame läbirääkimisi kinnistute omanikega
sooviksime teada saada, milliste piirangutega ja tingimustega peaksime
arvestama teelt nr 17120 mahasõidu rajamise osas, kui sooviksime rajada
alajaama manustatud joonisel näidatud variantide põhjal. Näiteks millises
ulatuses ja kui laialt tuleks tekitada nähtavuskoridore iga variandi puhul
jms. Joonisel on näidatud oranžiga viirutatud ehitusala. Vasakul poolt
teed 17120 on mahasõidu variandid A ja B, paremal poolt teed 17120 on
ainult üks variant C.

Kuna kinnistut meil ei ole, siis me ei saa taotleda tehnilisi tingimusi
mahasõidu ehitamiseks, kuid loodame, et on võimalik teilt saada
eelarvamust nende variantide osas.

Aleksander Mamai

Projektijuht | Project Manager

+372 5855 6832

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Elering AS

Kadaka tee 42, 12915 Tallinn

 <https://www.elering.ee> www.elering.ee

 <https://twitter.com/EleringAS> Twitter

 <https://www.linkedin.com/company/eleringofficial/> LinkedIn

 <https://www.facebook.com/Elering-2157652587608490> Facebook

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks. Kui saite selle e-kirja eksituse tõttu, palun
teavitage saatjat ja kustutage teade kohe ja lõplikult oma süsteemist.

This e-mail may contain confidential information. If you are not the
intended recipient or have received this e-mail in error please notify the
sender immediately and destroy this e-mail.